Bedrijfsfilm De Langhe Advocaten bekroond in Cannes

Op het 8ste Cannes Corporate Media & TV awards festival heeft Concept to Screen met de corporate film van De Langhe Advocaten een Golden Dolphin Award gewonnen in de categorie: Online Media – Corporate.

Een internationale jury van professionals uit de film en communicatiewereld selecteerde de bedrijfsfilm uit bijna 1000 ingezonden corporate image films van over heel de wereld. Samen met Concept to Screen – het productiehuis die de film realiseerde – nam een delegatie van De Langhe Advocaten de award in ontvangst op de gala-award avond in Cannes. Ze deden dat in het bijzijn van productiehuizen en hun klanten uit meer dan 40 landen (o.a. Brazilië, Australië, Canada, Polen, Hongarije, … )

Het festival wil de aandacht vestigen op de groeiende audiovisuele communicatie markt. Overheden en bedrijven communiceren meer en meer via films op o.a. sociale media en via hun eigen kanalen. De ingezonden films zijn dan ook geen banale bedrijfsfilms. Het zijn films die opvallen tussen de rest omwille van hun creatieve insteek en hoge afwerkingsgraad.

Bron: lexgo