Inwoners van Sint-Katelijne-Waver krijgen de meest moderne Delhaizewinkel van de regio

Inwoners van Sint-Katelijne-Waver krijgen de meest moderne Delhaizewinkel van de regio

Na een volledige heropbouw die startte in januari 2017 en bijna 9 maanden duurde, is de Delhaize-supermarkt Sint-Katelijne-Waver klaar om haar klanten opnieuw te ontvangen. Het resultaat mag er zijn want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met een kaas- en charcuteriestand, nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten en tal van andere innovaties. Met andere woorden, in de nieuwe Delhaize supermarkt Sint-Katelijne-Waver staan de klant en beleving centraal.

Om de dagelijkse boodschappen gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft Delhaize alle registers opengetrokken in supermarkt Sint-Katelijne-Waver. Dankzij een grondige renovatie van bijna 9 maanden kan de klant door de ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een ruim aanbod genieten van een ideale winkelervaring. Het is immers duidelijk dat klanten op zoek zijn naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en gemak, wanneer zij winkelen. Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum zetten van alle aandacht want “goed kopen, goed eten” betekent in de eerste plaats een antwoord vinden op maat van de behoeften van eenieder. “Licht, ruimte, inspiratie via een uitgebreid assortiment van kwaliteitsvolle en gezonde producten, service en winkelcomfort zijn de kernwoorden van de nieuwe Delhaize-supermarkt Sint-Katelijne-Waver,” zegt Daniël Mellaerts, directeur van supermarkt Sint-Katelijne-Waver. “De medewerkers en ik willen de klanten dan ook bedanken voor hun geduld tijdens de renovatie en hopen dat we iedereen opnieuw mogen ontvangen in deze prachtige winkel.”

Voor Daniël Mellaerts “zal deze renovatie ervoor zorgen dat we onze klanten nog beter kunnen bedienen in een warme en gezellige sfeer. We zijn heel blij dat we specialiteiten uit de hele wereld kunnen aanbieden en dat daarnaast 70% van ons assortiment bestaat uit Belgische producten En dit tegen een zeer scherpe prijs. We kunnen dus niet wachten om de klanten te verwelkomen in onze vernieuwde winkel waar heel het personeel enorm trots op is.”

Heerlijk gezond, duurzaam en 100% vers

Delhaize is altijd al fier geweest op haar verse producten en ze wil zich nog meer onderscheiden in die rayons. Meteen als de klant de winkel binnenstapt, ontdekt hij onze nieuwe rayon fruit & groenten. Hij vindt er een indrukwekkende keuze aan dagverse kwaliteitsvruchten en -groenten tegen de beste marktprijzen.

Een assortiment dat uitnodigt om te reizen en te ontdekken: wereldkeuken, vegetarische producten, glutenvrije producten.

Nog een speerpunt bij Delhaize is het assortiment, dat evolueert volgens de seizoenen en de trends en dat heel innoverend is. Alle wereldkeukens zijn vertegenwoordigd in Delhaize Sint-Katelijne-Waver met een selectie van de beste lokale merken. Alles is aanwezig om tegemoet te komen aan de klanten die op zoek zijn naar producten uit de vier hoeken van de wereld.

Omdat de vraag naar producten voor speciale voedingsregimes, zoals glutenvrije producten, in opmars is en gezondheid een prioriteit is bij Delhaize is er een nieuw assortiment ontwikkeld dat speciaal gewijd is aan glutenvrije producten, van ontbijt tot dessert. Dit assortiment is opgenomen in de rayon voor specifieke voedingsbehoeften: sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enz.

Er is ook een groeiende vraag naar vegetarische producten en Delhaize antwoordt daarop met een uitgebreid gamma, gaande van vegetarische burger van zijdezachte tofu tot veganistische referenties en producten van “De vegetarische slager”.

Heel de dag door heerlijk vers brood

De bakkerij is in een nieuw kleedje gestoken. “We zijn er zeer trots op”, verklaart supermarktdirecteur Daniël Mellaerts. “We bakken nu meer vers brood in de winkel, namelijk bijna 50 referenties waaronder vers glutenvrij brood. Bovendien wordt het brood verschillende keren per dag ter plaatse gebakken, waardoor we altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ‘s avonds.”

Artisanale beenhouwerij en visboer

Een team van artisanale beenhouwers versnijdt dagelijks vlees van superieure kwaliteit in een open atelier. Delhaize-supermarkt Sint-Katelijne-Waver biedt ook een ruime keuze aan charcuterie en gevogelte en een nog groter assortiment vlees. Daarenboven is er een uitgebreide kaas- en charcuteriestand bijgekomen waarbij de klanten bediend worden.

In de visrayon vind je de kwaliteit en service van Delhaize ook terug met een dagelijkse verse levering van de beste vissoorten en zeevruchten. Het gaat om ultraverse vis (nooit diepgevroren) die onmiddellijk bewerkt wordt in het atelier. Bij Delhaize wordt alle vis duurzaam gevangen.

Nog aangenamere boodschappen dankzij innovaties

Om de dagelijkse boodschappen nog aangenamer te maken, heeft Delhaize enkele innovaties ingevoerd. Het begint met het onthaal van de klanten aan de winkelingang waar we het onthaalmeubel hebben vergroot. Bovendien zijn de gangen breder en aangenamer om door te wandelen. Delhaize stort zich daarnaast al jarenlang op de zoektocht naar oplossingen die goed zijn voor het milieu (deuren op de koelkasten en gesloten diepvriezers, LED-verlichting, groene energie, …) en de nieuwe winkels gaan nog een stap verder omdat ze gebruik maken van natuurlijk licht en verlichting die bijna uitsluitend werkt op LED-technologie. Het voordeel van LED is dat het minder energie verbruikt (30% minder dan neon) maar ook dat het aangenaam licht geeft omdat LED-verlichting volledig aanpasbaar is. De lichtintensiteit en de richting verschillen van rayon tot rayon en zorgt bovendien voor meer comfort voor de klanten en het personeel

De kassazone werd herzien om iedereen tegemoet te komen en om de meest gehaaste klanten tijd te laten winnen maar het menselijke contact werd niet uit het oog verloren. De klant beslist om ofwel via de traditionele kassa’s te passeren, ofwel naar de nieuwe individuele betaalzone te gaan waar onze medewerkers ter beschikking staan om hem te helpen of te informeren. Zij zeggen opgetogen te zijn dat alles snel wordt afgehandeld en dat er tegelijkertijd toch een warm contact is met het personeel.

Ook aan de groene mobiliteit werd gedacht met twee parkeerplaatsen van elektrische wagens (met laadpaal) en een oplaadpunt voor elektrische fietsen.

Bron: Delhaize

About

scooop.be is a real estate community with news for real estate developers, brokers, agents, and everyone with an interest in real estate.

We want to offer a quick access to all relevant news related to the real estate industry.

Our newsletter offers an overview of the most important news topics. We cover the worldwide market, however we focus more on the Benelux market.

Do not hesitate to send us your press releases, our editors will then decide if they contain enough news value and if so will publish them.

read more

Scooop © 2017 All Rights Reserved

Designed by WPSHOWER

Powered by WordPress